Få bukt med uvanene

Jeg elsker å holde meg sunn og frisk, og liker å inspirere andre til å gjøre det samme! Det gjelder å være obs på hva du putter i kroppen din – det heter seg jo at du blir hva du spiser. Samtidig er det en god idé å kutte ut uvaner som stikker kjepper i hjulene for veien mot en sunnere livsstil. Jeg har flere venner som røyker, men som heldigvis prøver å slutte. Dersom dette gjelder deg også, vil jeg gi deg samme råd som jeg har gitt til mine meningsfeller: har du noen gang vurdert å vape? Ved hjelp av en e-sigarett inhalerer du damp istedenfor røyk. Veien mot permanent røykeslutt blir betraktelig kortere takket være den stadig mer populære vapingen, som stadig flere fenges av. Skulle abstinenser fra røyking noen sinne dukke opp igjen, gjelder det å ta oppmerksomheten bort fra røykesuget ved å fokusere på andre ting. Matlaging er en fin hobby jeg anbefaler, og når du dessuten lager sunn mat vil du sitte igjen med mestringsfølelsen som kommer av å ha preparert i et måltid, i tillegg til at du nå spiser bedre.

man-beside-cat-near-window-1917185

Legg igjen en kommentar